Hoşgeldin =) Mutlu ya da mutsuz...Kafama estikçe yazdım ben...

Okuyup kendinden bir şeyler bulur musun bilmem!! İyi yazıyorum diye kendimi de övemem... İçimi döktüm, döküleni topladım bir daha döktüm belki. Tekerrür ettim kendimi, hırpaladım, yordum, yücelttim de bazen. Ben benim olanı ve olmayana özlemimi, kaybettiğimi ve kazandığımı, kızdığımı ve sevdiğimi, dengesizliklerimi ve özlemlerimi yazdım buraya. Ortaya çıkanı seversen ne mutlu bana!

19 Eylül 2011 Pazartesi

SANA...

Neden böyle yapıyorum bilmiyorsun...Neden böyle yapıyorum dersin?
Bir babanın erken yaşında hayatından çıkması demek bir kızın baba şefkatinden bu kadar uzak kalınca bir erkeğe normalden daha çok ihtiyaç duyması, bütün erkeklerden daha fazla ilgi beklemesi ve görmediğinde hırçınlaşması demektir.
Arkasına bakmadan o da gider düşüncesiyle o adamın üstüne düşmesi, kaybedebilme olasılığını hesaplamadan naz etmesi, kaybetmeye yaklaştığında ise içindeki çocuğu dışarı çıkarması demektir.
Şımarıklığının doruğuna çıkıp yine ses edilmesini istemez kendisine.
Hayatının en tepesinde olmak istiyor ve olamıyorsa engel olamazsın tribal enfeksiyonlarına.
Mütemadiyen yalandan hasta olur o kız.
Sürekli seni aramayacağını iddia edip bütün gün kendine ızdırap çektirir telefon ekranına yapışık gezerek. Aklınca sana ceza verir ama kendisi çeker asıl acının kör noktasını.
Sevilir, her istediği yapılır, ilgi görür, şımartılır ama doymaz kendi kendine acı vererek sevdiği adama işkence eder. Onun yöntemidir bu.
Uzaklara atıp geri gelmesini bekler sevdiğinin. Yere atar kalkmasını bekler kendisine erişebilmek için yol kat etsin, yorulsun, tırmansın ister.
Sevdiğinden ve sevildiğinden emin olmak ister hep.
Ne ister biliyor musun?
Sevdiği adam onu daha çok sevsin ister.
Sevdiği adam kendinden başka kimseyi görmesin ister
Sevdiği adama asılsın kızlar ama o hiçbirine pas vermesin ister
Sevdiği adam arkadaşlarının yanında bile onla ölümüne aşık konuşsun ister
Sevdiği adamın kız arkadaşları olmasını ve o kızların hemcins mantığıyla yaklaşıp kendisini savunmalarını ister
Sevdiği adamın ailesine girmiş gibi görünmek ister
Sevdiği adamın kendisiyle fotoğraflarını sergilemesini ister
Sevdiği adam süslendiğinde güzel olduğunu söylesin ister
Sevdiği adam kendisi için köklü değişiklikler yapsın gerekirse kaderini sil baştan yazsın ister...

VS VS VS
Bilmem hatırlayan var mıdır Billur Tuz reklamını. Hani derdi ya AKAR, AKAR, AKAR...
İşte o kız da İSTER, İSTER, İSTER...Ve,
istekleri bitmez böyle sürer gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder