Hoşgeldin =) Mutlu ya da mutsuz...Kafama estikçe yazdım ben...

Okuyup kendinden bir şeyler bulur musun bilmem!! İyi yazıyorum diye kendimi de övemem... İçimi döktüm, döküleni topladım bir daha döktüm belki. Tekerrür ettim kendimi, hırpaladım, yordum, yücelttim de bazen. Ben benim olanı ve olmayana özlemimi, kaybettiğimi ve kazandığımı, kızdığımı ve sevdiğimi, dengesizliklerimi ve özlemlerimi yazdım buraya. Ortaya çıkanı seversen ne mutlu bana!

2 Eylül 2011 Cuma

UNUTMAK LAZIM !!

Unutmak lazım gülü bilerek dikeniyle vereni
Kolay olmasa da silmek lazım hafızadan
Yorup, acıtıp arkasına bakmadan gideni
Geçmiş yapışsada yakana, hiç dönmeden geri
Bakmak lazım artık ileri, hep ileri
Seçmek lazım kalbi katılaşmışların arasından
En iyileri…
Bitmek bilmeyen can acısını gömmek lazım
Gömüp en derinlere unutmak lazım sonra gömdüğün yeri
Unutmak lazım seni kırık dökük bırakıp ardından kahkahalarla güleni
Hayatına hiç girmemişsin gibi yoluna devam edeni…
Bitirmek lazım olmadık anlarda aklına üşüşen hayalleri
Düşünmemek lazım kalbinin düşünmeni istediklerini
Sen vermelisin emirleri,
Sen bilmelisin düşünmen gerekeni
Sonra birgün dönüp bakmak lazım tazeleyince kendine güvenini
Sevinmelisin görüp artık unuttuğunu, bitirdiğinini, sildiğini,
Ve artık sevmediğini…

19/06/2010
N.U.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder