Hoşgeldin =) Mutlu ya da mutsuz...Kafama estikçe yazdım ben...

Okuyup kendinden bir şeyler bulur musun bilmem!! İyi yazıyorum diye kendimi de övemem... İçimi döktüm, döküleni topladım bir daha döktüm belki. Tekerrür ettim kendimi, hırpaladım, yordum, yücelttim de bazen. Ben benim olanı ve olmayana özlemimi, kaybettiğimi ve kazandığımı, kızdığımı ve sevdiğimi, dengesizliklerimi ve özlemlerimi yazdım buraya. Ortaya çıkanı seversen ne mutlu bana!

27 Kasım 2012 Salı

Eski mektuplar vol 3.


Ben… Ben bambaşka bir şeyim. Dünya gibiyim. İçim ateş dışım kaya. Gözyaşlarımda şelaleler, göller, denizler var. Ben… Hep istenen ama istediği gibi, istediği kişi tarafından istenmeyen biriyim. Hep sevilenim ama sevdiğimin sevmediğiyim. Güzelim, kendime sinirliyken çirkinim, aynada yanımda duranla güzelleşip çirkinleşirim. Tek başınayım etraf hep kalabalıkken daha da tek başına hem de. Gülüyorum gülerken gözlerimden yaşlar akıyor. Gülerken ağlıyorum, gülmekten ağlamıyorum. Gözyaşlarım duygularımdan geliyor anlık hissedilenlerden değil. 

Ben… Başkasının ellerini kullanıp bileklerimi kesiyorum. Başkasının aklıyla düşünmeye çabalıyorum. Ölmekten değil onsuz ölmekten, ömrümce onsuz kalıp ölememekten korkuyorum. Zaten gözlerim de açık gidecek biliyorum. İyi ama sahte dileklerle anılmak istemiyorum, gerekirse arkamdan sövülsün ama hisler hep gerçek olsun istiyorum. Yorgunluğu seviyorum derdi tasayı unutturan o yorgunluğu. Tatil değil çalışma istiyorum bu yüzden alabildiğine çalışmak istiyorum. Aklımdan çıkmasın dediklerim zaman zaman aklımdan uçsun gitsin istiyorum. Ben istemedikçe dönmek isteyen de dönmesin istiyorum. 

25 Temmuz 2009
N.U.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder